La lumina focului


LA LUMINA FOCULUI

Un gutui, doi gutui,
Încă-n stropii duşului,
La lumina focului.
Mă priveşti,
Îmi zîmbeşti,
Cămaşa o umezeşti…

Un gutui, doi gutui,
Parcă vrei ceva să-mi spui

Din adîncii ochi caprui.
Însă taci,
Te desfaci,
Inimile le împaci…

Un gutui, doi gutui,
Buzele cobor ţugui
Prin strîmtoarea pieptului.
Mîna-mbie,
Gura ştie
O sublimă nebunie…

Un gutui, doi gutui,
Furnice din tălpi se sui
Pînă-n vîrful capului.
Pielea moale se zbîrleşte,

Răsuflarea-n gît se-opreşte…

Un gutui, doi gutui,
Fierbe mustul în burlui,
Tare multe-ncepi să-mi spui!
Te îndoi, te dezdoi,
Părul unduie vîlvoi…

Un gutui, doi gutui,
Pe perete vrei să sui.
Nu mai înteleg ce spui!
Trupul tremură,
Zvîcneşte,
Universul se-nvîrteşte!…

Un gutui, doi gutui,
Timpul stă cîrlig în cui
La lumina focului.
Şi se lasă-ncet, se lasă
Linişte la noi în casă…

3 gânduri despre &8222;La lumina focului&8221;

  1. Uau, imi place foarte mult poezia. Simplu, curgător, şi înălţător…merge direct la inimă.

    Cat despre poza nici nu mai vorbesc.

Lasă un răspuns

